Sevi ще ударят на Graham Harding Stage в афиша на британския фест Planet Rockstock
Нилза Коста за първи път в България. Афро-бразилската певица ще изнесе концерти в София, Пловдив и Велико Търново
Hauser (2 Cellos) с актуален албум на двата си концерта в Пловдив
Eufobia и Zima преди финландците Wolfheart на първия им самостоятелен концерт у нас
Джаз концерт по Мусоргски
От Хендел до Владигеров - джаз в класиката в Първо студио на БНР
Българското дуо Woomb открива концерта на португалската певица Maro със специален акустичен сет
P.I.F. с концерт-промоция "Приказката продължава"
Жените в ритъма на Балканите в Първо студио на БНР
Ветераните Past Redemption на нов дет/грайнд/ глас. Представят "Final Redemption" в столичния клуб "При Черепите"
Ясни всички групи за голямата сцена на Midalidare Rock In The Wine Valley 2024. Специален екран за финала на Европейското по футбол
hug or handshake пуснаха най-новия си сингъл "Waiting Till September", предстои премиерата му пред публика

Тита и Боро Първи със собствена лимитирана серия маратонки


Тита и Боро Първи със собствена лимитирана серия маратонки

3551

Двамата хитови изпълнители в отбора на Adamand – Тита и Боро Първи, зарадваха своите последователи с лимитирана серия маратонки, които са създадени по тяхна концепция.  Именно затова се спират и на емблематичните имена за тях – Antilopa ще се предлагат в 2 различни дизайна за дамите, а Мойски – в 3 за мъже.  На 1 май ще стартира и продажбата, като тогава ще могат да се видят и за първи път самите модели – това ще се случи в онлайн магазина runners.bg. Освен че ще се сдобият с модерните маратонки, най-бързите ще получат и най-новите албуми на Тита и Боро Първи.   "Много съм доволна, че заедно с целия екип постигнахме това дизайнът да бъде най-близо до мен и моя характер и послание. Antilopa са изключително женствени и носят моя дух и този на хората, които ме харесват – ние сме вечно усмихнати, в движение, умеем да изпълняваме своите отговорности, като винаги се стремим да дадем най-доброто от себе си и едновременно с това да се открояваме. А и всички ме знаят като "Антилопата", сподели Тита.  Боро Първи допълни, че желанието му било маратонките, които ще носят неговото име, да бъдат с характер, каквато е и музиката му. Моделът е многофункционален – "да можеш да седнеш на пейка в парка, да се запознаеш с родителите на гаджето и накрая да отидеш на парти с приятелите си". "Постигнахме резултат, зад който с радост бих си сложил името. Тази серия е като песента ми - "Нещо  ако правим, да го правим като хората". Да се създаде модна компилация между производителя на спортни стоки Runners и артистите Тита и Боро Първи, се разработва от миналата година, като целият екип създава продукт, безкомпромисен в качеството си. Целият процес е поместен и в онлайн сериала "Маратонът", който се излъчва в YouTube канала на музикалната компания Facing Тhe Sun.  "Спряхме се на маратонки, защото те подсказват нашата индивидуалност и принадлежност. Искаме феновете на Тита и Боро Първи да се доближат до тях още повече така, както когато слушат тяхната музика. Именно и затова слоганът на кампанията е "Влез ми в обувките", сподели продуцентът на Adamand Кирил КировКико.  За Runners:
Първата българска спортна марка обувки, основана 1999 година. Марката е регистрирана в 45 държави на 2 континента и предлага авторски и индивидуални разработки на колекциите и партньорство с водещи студиа. Компанията предлага и спортни облекла и артикули. В България притежава 15% от пазарния дял в среден клас маратонки.

Още от Поп


Mysound.bg
Реклама

Галерия


The Rolling Stones - "Hackney Diamonds (Live Edition)"

Видео


Албуми


The Rolling Stones - "Hackney Diamonds (Live Edition)"

The Rolling Stones обявиха специалната версия "Hackney Diamonds (Live Edition)", включваща всички 7 песни...

Най-четени новини


виж всички